ktosiulka - komentarze


zyje, mimo tego ze glowa nie za bardzo chce serce dalej bije...
watpliwosci wciaz masa...
dalej nie za bardzo widze sens...
dzisiaj kolega mnie opie... byl zly za to, ze powiedzialam, ze powinnam sie wycofywac z uczuc, bo nie powinnam obarczac innych soba....
wg filozofii wschodu cierpienie jest tylko zludzeniem opetanego swiatem zludzen umyslu... moze maja racje...
bardzo gleboko zyje w tym swiecie...

Imię:


Wyświetlaj emotikony w komentarzu

Lista emotikonów


do tego przyznali sie inni
24.05.2006 :: 13:26 :: eds114.internetdsl.tpnet.pl

***

Cierpienie -jeśli- jest złudzeniem to cholernie prawdziwym. Wtedy to i szczeście, i życie byłoby złudzeniem, może tak twierdzi ta filozofia, nie wiem nie znam się ;)
22.05.2006 :: 22:29 :: cjw162.neoplus.adsl.tpnet.pl

kwiatek13

Natomiast ciebie, Ktosiulko - pragnę zaprosić do siebie na bloga. Przygotowałam nowy szablon, bardzo udoskonaliłam menu i wydaje mi się, że w tym momencie wszystko prezentuje się dużo lepiej! Mam nadzieje, że się spodoba! Pozdrawiam serdecznie!
22.05.2006 :: 22:29 :: cjw162.neoplus.adsl.tpnet.pl

kwiatek13

Idealizm niszczy marzenia? Z całym szacunkiem - w życiu czegoś takiego niedorzecznego nie przeczytałam. Czemu twoim zdaniem akurat idealizm? Bo widzisz... według mnie, marzenia to cząstka naszych wyidealizowanych teorii właśnie... więc i to i to się uzupełnia...
22.05.2006 :: 15:37 :: 212.182.32.88

rien

nie myśl tak o cierpieniu... bo jeżeli jest ono złudzeniem to cały wielki świat to złudzenie... a wtedy my też jesteśmy złudzeniem... a to nic innego jak idealizm a idealizm niszczy marzenia... BUZIAKI
20.05.2006 :: 22:45 :: cml125.neoplus.adsl.tpnet.pl

kwiatek13

*wg filozofii wschodu cierpienie jest tylko zludzeniem opetanego swiatem zludzen umyslu* ... filozofia wschodu jest przytłaczająca. Bo prawdziwa.
20.05.2006 :: 22:43 :: cml125.neoplus.adsl.tpnet.pl

kwiatek13

Smutne.
19.05.2006 :: 21:50 :: alo53.neoplus.adsl.tpnet.pl

gabrysia